diumenge, 23 de març del 2008

Fer broma

L'altre dia mirava el programa Polònia de tevetres, alguns dies he rigut molt, d'altres no li trobo la gràcia per enlloc. La veritat però, i no és la primera vegada, vaig veure que se'n fotien de la Mare Déu de Montserrat de la “Moreneta” . Feien, com si fessin una entrevista amb la imitadora de la Mònica Terribas. He de dir que són bromes que personalment amb senten molt malament, no m'agraden. Em saben greu, pel què representen per un gran nombre de catalans i de no catalans, i pels maltractats catòlics en general. Pel que és veu, ara, ser catòlic vol dir escoltar la COPE i fer seguidisme de la conferència episcopal espanyola, és adir es queden amb els estereotips. Tant m'és si se'n foten de Déu i sa Mare, ho lamento i amb sap greu, però tampoc calaré foc a tevetrés, tot i que no serà per manca de ganes, ni de motius, però no ho faré.
Però només una cosa, senyors humoristes del Polònia, si sou tant “xulos“ i ben plantats, com és que no feu broma del profeta Mahoma, pregunto? Jo us diré per què, per que si ho féssiu, el demà al matí a primera hora, calarien foc a la tevetrés i us penjarien a tots, i tothom es quedaria tant ample, i a més algun intel·lectual, de la corda, diria que s'hauria produït una provocació. Us ha quedat clar ?