dimecres, 20 de febrer del 2008

Política sense ideologia

El currículum de Carme Chacón és impressionant als 36 anys i sense ser número 1 de la seva promoció, la trobem de Ministra d’habitatge. L’any 1999, com jo, va començar la seva carrera política, com regidora en un ajuntament del cinturó de Barcelona, l’Hospitalet i d’aquí Diputada al congrés, vice-presidenta del congrés de Diputats i etc..carai amb la Carme.
Tinc però la sospita, que Carme Chacón, o pot ser li hauria de dir Carmen Chacón com ella mateixa es va fer dir durant molts anys, és igual, a més crec que viu amb la seva parella a Madrid, no ? Vull dir que tinc la sensació que la Sra. Chacón, com la majoria de càrrecs del PSC-PSOE, no tenen ideologia, crec que són un grup de poder amb unes sigles, res més. M’explicaré, ningú dubtarà , que el Sr. Ángel Acebes , té ideologia, podem dir-hi que no estem d’acord, però ningú en dubta. També la gent d’ERC, no m’agrada com fan les coses, però no dubto de la seva ideologia. La Sra. Chacón i darrera un discurs progressista de cartró pedra, no ensenya mai les cartes, és a dir, diu : que vol el millor pels joves, pensions dignes per a la gent gran, una atenció sanitària de qualitat, uns trens que funcionin, cobertura pels aturats, etc.. això pot defensar-ho tothom des l’esquerra maoista , fins l’extrema dreta. Però jo, encara no sé que vol vendre’m la Sra. Chacón, o millor encara no sé si ven alguna cosa. Diuen que els politics sense ideologia són els que arriben més lluny... Un clar exemple de polític sense ideologia era en Luis Roldàn, per cert no saben pas de quin partit era....del P..... .