dijous, 24 de desembre del 2009

BONES FESTES

Sóc de Sant Joan de Vilatorrada, no m’ha tocat res de res a la Loteria, dels 15 milions d’euros no en tinc ni cinc.
Estic a l’ajuntament i tampoc tinc regals per declarar !
Aquest any ha estat per oblidar en molts aspectes, l'únic positiu com sempre és tenim més experiència.
Desitjo a tots els amics, lectors i seguidors d’aquest Bloc, unes bones Festes de Nadal i Bon any Nou 2010.

No podem fer més que demanar per a tots vosaltres : Salut i feina, retornar als valors de sempre...

Felicitats

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bones festes i que l'any nou ens segueixi portant la capacitat per opinar, compartir o discrepar amb el mateix respecte que portes fins ara el blog.

Ramon Marquillas ha dit...

Fa molts anys vaig llegir una frase que deia : Quan no penses igual que jo m'enriqueixes.

Això és el que intenten enriquir-nos, en idees.

Gràcies.

Anònim ha dit...

Buenas fiestas y que el año que viene los concejales del ayuntamiento trabajeis un poco mas, que no haceis ni el huevo.

Ramon Marquillas ha dit...

Bones Festes :
La meva dedicació oficial a l'ajuntament és de un Ple al Mes i una comissió informativa. Pel que cobrem, en el meu cas poc més de 100 euros al mes.
Tot el que fem és de més a més, reunions, butlletins, trobades amb entitats, trobades amb particulars, preguntes a l'ajuntament, instàncies, etc..
En tot cas d'altres tenen més responsabilitats, ja els hi cometaré la teva visió.

Bon any..