diumenge, 4 de maig del 2008

BLOC ROBAT

He robat aquest Bloc per compartir-lo amb tots vosaltres. Us convido a llegir la lletra i escoltar, amb el cor obert, amb tots els sentits del vostre cos, ploreu, etc.

Bloc publicat per En Sergi d'Assís, monjo de Montserrat, diu :


Jesús, quan estic baix, tu m’alces.
Tu em ressuscites i em dónes Vida. Només Tu.
Quan t’adones que no et pots agafar a res... aleshores apareix més clarament que només Tu em dónes sentit.

Aquests dies estic vivint amb intensitat aquesta pregària, i us l’ofereixo en aquest inigualable vídeo del YouTube (amb traducció a sota) per si en voleu fer pregària tot escoltant-lo. És una delícia del Cel.



When I am down and, oh my soul, so weary;
Quan estic baix i amb l’esperit cansat;
when troubles come and my heart burdened be;
quan apareixen els problemes i em pesa el cor;
then, I am still and wait here in the silence,
aleshores, em quedo quiet i espero aquí en el silenci,
until you come and sit awhile with me.
fins que tu arribes i t’asseus una estona amb mi.

You raise me up, so I can stand on mountains;
Tu m’alces perquè pugui mantenir-me dret a les muntanyes;
you raise me up, to walk on stormy seas;
m’alces perquè pugui caminar per mars tempestuosos;
I am strong, when I am on your shoulders;
sóc fort quan em portes sobre les teves espatlles;
you raise me up: To more than I can be.
tu m’alces a més del que puc ser.

There is no life - no life without its hunger;
No hi ha cap vida – cap vida sense la seva set;
each restless heart beats so imperfectly;
cada cor inquiet batega tan imperfectament;
but when you come and I am filled with wonder,
però quan tu véns i m’omples de meravella,
sometimes, I think I glimpse eternity.
algunes vegades crec que entreveig l’eternitat.

You raise me up...